Actualment esteu veient Oest de Canadà, juliol 2015 – Dia 1: El fantàstic entorn de Banff
Des del primer dia, vam al·lucinar amb els paisatges de Canadà.

Comencem! Avui iniciem el viatge per l’Oest de Canadà, en què passarem uns dies per les muntanyes Rocalloses i després anirem fins a la Illa de Vancouver.

Aquesta nit ens hem allotjat al Hampton inn by Hilton Calgary, ben a prop de l’aeroport, i des d’allà agafem el shuttle per anar a l’aeroport a recollir el cotxe que hem llogat: un Ford Escape. Un cop som al cotxe posem rumb cap a les Rocalloses. Som-hi!

El primer parc que visitem és el Parc Nacional de Banff. És el més antic de Canadà i té una superfície de 6.641 km2. Moltíssimes coses per veure en les quatre regions amb què es divideix: els voltants del poble deBanff, la Bow Valley Parkway, el Lake Louise i una part de la Icefield Parkway.

Nosaltres enfoquem el primer dia a descobrir les marevelles naturals que hi ha ben a prop del poble de Banff. Primer ens dirigíem a la zona del llac Minnewanka, el llac més llarg de les Rocalloses. Únicament hem d’anar seguint seguint la Minnewanka Lake Road, per passar per tots els punts més interessants-. Just al entrar-hi veiem una manada força nombrosa de cérvols muls . Uns animals preciosos, que deixen que ens acostem força a ells. Després anem fins al pàrquing des d’on s’inicia la caminada C-Level Cirque. No tenim previst fer-la tota, sinó caminar únicament uns dos quilòmetres fins a un mirador del Minnewanka Lake. Les vistes des d’allà són precioses. Una perspectiva perfecte per copsar la immensitat del territori on ens trobem. Un cop a baix, ens entretenim una bona estona amb els Columbian Ground Squirrel. Són uns esquirols que viuen al terra, ens recorden una mica a les marmotes, i que estan per tot arreu. Adorables!

Comencem el dia veien un grup molt nombrós de cèrvols muls.
Comencem el dia veien un grup molt nombrós de cèrvols muls.
Tenim unes vistes de postal del Minnewanka Lake.
Tenim unes vistes de postal del Minnewanka Lake.
Durant la primera caminada també veiem esquirols entre els arbres.
Durant la primera caminada també veiem esquirols entre els arbres.
Les Columbian Ground Squirrels estan per tot a arreu. I ens encanta!
Les Columbian Ground Squirrels estan per tot a arreu. I ens encanta!

Mule deer

Després continuem recorrent la Minnewanka Lake Road i anem a parar al Johson Lake. El llac no és massa gran, però l’entorn en què es troba, amb les muntanyes de fons, ens encanta. És el lloc perfecte per dinar. Com ens agrada dinar al mig de la muntanya…

Dinar amb aquestes vistes és un plaer.
Dinar amb aquestes vistes és un plaer.

El dia va empitjorant i es posa a ploure, així que preferim no fer la volta al llac caminant. Tornem a agafar al cotxe i anem a la zona més propera al llac Minnewanka, fins al pàrquing. Des d’allà fem un petit recorregut que va des del pàrquing fins al pont que creua l’Stewart Canyon. Les vistes del llac són molt bones. A més, el sol torna a sortir i l’aigua agafa uns colors molt vius que encara milloren encara més l’entorn. Un cop arribem al pont fem mitja volta perquè arribem a una zona d’elevada concentració d’óssos grizzly on només s’hi pot anar si es porta esprai contra óssos, i no és el nostre cas.

Minnewanka Lake
Minnewanka Lake
Minnewanka Lake
Minnewanka Lake

A l’acabar l’excursió ja anem abandonant la zona del llac Minnewanka. Però abans fem una parada a Cascade Pond. És una zona de pícnic amb molt bones vistes de les muntanyes i que està plena dels divertís esquirols de terra. A més, també ve el remat de cérvols que havíem vist de bon matí. Desprési anem fins al peu de la Sulphur Mountain. Des d’allà surt un telefèric, la Banff Gondola, que ens porta fins a dalt. La visió panoràmica de les Rocalloses i la vall del riu Bow és increïble Es pot observar la Tunnel Mountain, el riu Bow i també, al fons, el llac Minnewanka.

A Cascade Pond també trobem molts Columbian Ground Squirrels.
A Cascade Pond també trobem molts Columbian Ground Squirrels.
I els cèrvols ens venen a visitar de nou!
I els cèrvols ens venen a visitar de nou!
Les vistes des de dalt de la Sulphur Mountain valen molt la pena.
Les vistes des de dalt de la Sulphur Mountain valen molt la pena.

Per acabar el primer dia recorrem la carretera dels Vermilion Lakes. La carretera passa pel costat dels tres llacs i baixem a cada un d’ells per immortalitzar-los. El primer de tots, amb el reflexa del Mount Rundle, és brutal.

💡 Targetes per viatjar sense comissions

Per no pagar comissions i tenir sempre el millor tipus de canvi, et recomano utilitzar la targeta Revolut i la targeta N26. Són les que jo faig servir quan viatjo. Segur que et permetran estalviar durant el teu viatge al Canadà. El procés d’alta és online, ràpid i gratuït.

Si vols saber tots els detalls, et recomano llegir el post sobre les millors targetes per viatjar.

 

El primer dels Vermilion Lakes és el més impressionant.
El primer dels Vermilion Lakes és el més impressionant.

IMG_5034 copia

Acabem el dia ben cansats, però ben contents amb tot el que hem pogut veure dels voltants de Banff. Segur que descansarem perfectament al Rocky Mountain Bed & Breakfast, un allotjament molt acollidor.

Organitza el teu viatge a les Muntanyes Rocalloses i l’illa de Vancouver

✈️ Les millors ofertes de vols a Calgary aquí

✈️ Les millors ofertes de vols a l’illa de Vancouver aquí

🏨 Els millors preus d’allotjaments a Canadà aquí

🚗 Les millors ofertes per llogar un cotxe a Canadá aquí

🚑 Contracte la teva assegurança de viatge amb un 5 % de descompte aquí

💳 La millor targeta per pagar i treure diners a l’estranger sense comissions aquí

💵 La millor manera de fer transferències a l’estranger aquí

Comentaris

  1. Noemi

    Unes fotos increibles d’un viatge increible!!

  2. BonaVida

    Uauuu!!! Però quins paisatges més increïbles!!! Al.lucinem llegint aquesta crònica de les Rocalloses, un lloc espectacular.
    Unes fotos brutals!

    1. Viatjar és Descobrir

      Moltes gràcies!
      Si, les Rocalloses són espectaculars… A cada quilòmetre trobem paisatges i racons impressionants. Estem gaudint molt aquests dies.
      Una abraçada!

  3. ELISABET

    Quina passada!! quins paisatges! increible!! molts petons family!!

Deixa un comentari

Responsable de les dades: Arnau Duran Gonzàlez. Finalitat de les dades: respondre al teu comentari. Legitimació: el teu consentiment exprés. Destinataris: el servidor on està allotjada la pàgina web (raiolanetworks.es). Drets: en qualsevol moment limitar, recuperar i esborrar informació, així com accedir a totes les teves dades de les que disposem.